content="tanie ubezpieczenia w Niemczech, ubezpieczenia gewerba w Niemczech"/> ubezpieczenia a gewerbe | -

ubezpieczenia a gewerbe

Oferty ubezpieczeń na dla firm w Niemczech, Gewerbe (ubezpieczenie zdrowotne) Prowadzisz działalność gospodarcza w Niemczech i szukasz korzystnego ubezpieczenia zdrowotnego?
Wyślij nam swoja dokładną datę urodzenia a bezpłatnie prześlemy Ci ofertę...



Agnieszka Adamczuk

Mobil: 0152 26254230
Tel.: 065979026206
Fax: 065169976256

www.ubezpieczenia-saarland.com
www.pro-expert.eu

E-Mail: agnieszkaadamczuk@web.de
E-Mail: agnieszkaadamczuk1980@googlemail.com

Heinrichstr. 73, 40239 Düsseldorf
Schönbornstraße 1 D-54295 Trier,
Graeffstraße 5 D-50823 Köln



gewerbe a ubezpieczenie, ubezpieczenia dla firm w niemczech, ubezpieczenia na gewerbe, ubezpieczenia zdrowotne na gewerbie, ubezpieczenia w niemczech,

3 komentarze:

  1. Ja dla swoich pracowników kupiłam ostatnio ubezpieczenie grupowe, takie jak piszą o nim tu https://rankomat.pl/grupowe-ubezpieczenie-na-zycie nie jest to drogie a dość fajny benefit dla moich pracowników.

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca za granicą wiąże się z pewnym ryzykiem. Należy się odpowiednio ubezpieczyć, jeżeli agencja pracy nie zapewnia nam kompletnego ubezpieczenia. Ja mojej córce jak jechała za granicę znalazłam na https://www.mfind.pl/ ubezpieczenie i byłam spokojniejsza. Nie ma co żałować, szczególnie na bliskich. Ja sama bym się dodatkowo ubezpieczyła. Na szczęście moja córka trafiła też na dobrych pracodawców.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pośrednik pracy, zwany również agencją pośrednictwa pracy, to podmiot, który łączy pracodawców poszukujących pracowników z osobami, które szukają zatrudnienia. Pośrednicy pracy odgrywają istotną rolę w ułatwianiu procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Przedsiębiorstwa mogą zlecić pośrednikom pracę związane z ogłaszaniem ofert pracy, selekcją kandydatów i organizacją procesów rekrutacyjnych. Osoby poszukujące pracy mogą natomiast skorzystać z usług pośredników pracy, aby znaleźć oferty zatrudnienia odpowiadające ich umiejętnościom i preferencjom. Działając jako łącznik między pracodawcami a kandydatami, pośrednicy pracy ułatwiają znalezienie najlepszego dopasowania między pracownikiem a pracodawcą.

    OdpowiedzUsuń